2006-12-28

Gamla synder...

Var ute på stan och härjade på juldagen och har tydligen skrivit ett inlägg här i min blogg när jag kom hem på natten. Som tur är så har jag inte lagt upp den... Dock rätt kul att läsa den nu. Utan att avslöja för mycket kan jag säga så här:

Var ute och festade på en klubb, ganska överförfriskad stöter jag på en tjej som varit ganska förälskad i mig förr i tiden (tror jag, vet jag). Hon smög upp till mig, bet mig i överläppen(!) och påminde mig om något jag sagt till henne för en helsikes massa år sedan:

"Dina försök att få mig är som att springa in i en tegelmur, du kan försöka om och om igen, men du kommer aldrig springa igenom."

Taskig metafor, jag vet, men hon lyckades inte imponera mig denna gången heller.

Bittra människa...

2 Comments:

Blogger vildtass said...

Envis tjej.

15:19  
Blogger Lucius! said...

Iskallt sagt.

14:11  

Skicka en kommentar

<< Home