2006-10-25

En alldeles lysande idé!

Igår när jag nattade min hjärna så låg jag och filosoferade som vanligt, denna kvällen lyssnandes på iPoden.
Då...!

En av de där alldeles underbara uppfinningarna tog sin form - bearbetades - förädlades - betraktades - godkändes och zzz...

Så brukar det faktiskt sluta, att jag somnar och inte kommer ihåg dagen efter vad det var jag kom på som var sådär fantastiskt. Men igår antecknade jag ner det! Hurra!

Nu gäller det bara att hitta en kreativ flashgubbe, en programmerare som är hej på P2P och voila, min framtid är betryggad! Youtube släng dig i väggen!

Fan vad jag är smart ibland! *skrattar Gollumskt*

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle nog säga att jag är hej på programmering, och att jag skulle kunna bli det på P2P. Hade du tänkt dra igång projektet närmsta halvåret så kan jag nog inte vara med dock.

Hojta om du vill att jag ska hosta fram en programmerare till dig.

Sen känns väl pellen som en flashkung att kalla in?

20:14  
Anonymous Anonym said...

anonym (vet dock vem det är): Tackar för hjälperbjudandet. Får dock göra en riktig konceptskiss -så folk förstår vad jag menar - innan (och om) jag går vidare med mina funderingar.

Funderar dock att anmäla mig till Venture cup med bidraget. Dvs. om jag får loss den berömda tummen ur häcken.

http://frontpage.venturecup.org/

09:56  

Skicka en kommentar

<< Home