2006-09-06

Kaffefri dag...


Mådde allmänt konstigt igår, kändes som hjärtat spelade dödsmetall på dubbelkaggar så idag har jag beslutat mig för att se efter om det kan vara de senaste veckornas kraftiga intag av kaffe som kan vara boven i dramat. Kaffet här på avdelningen är svart, starkt och dricks i stora muggar, alltså inget mer av det under denna och - förhoppningsvis - de närmsta dagarna.

Progress chart:

09:00 Morgonfika, jag chocköppnar med en kopp te, Gråa Greven, jag är ingen tedrickare men ska försöka lära mig.
10:00 Oooh, vad jag är hungrig! ...redan... (Kaffet brukar dämpa hunger rätt effektivt.)
12:30 Börjar få hvdvrk typ uppe på fontanellen... Sneglar på den nybryggda lunchkannan men är stark och tar en kopp te.
13:30 Jag är förvirrad, så jäkla oskärpt! Snackade med en säljare om en offert och ville beställa "Äh, öööh, PP-plast tror jag, eller var det EPDM-gummi eller Teflon eller..." (För den som inte förstår så är det som att komma in på fruktavdelningen och inte vara säker på om man ska ha potatis, äpplen eller vindruvor i potatisgratängen)
14:30 *Tjött* Vill nanna... *zzzz*
23:30 Summerar dagen med att jag har varit förvånansvärt seg idag, antar att den psykologiska aspekten gör sitt också. Ny dag i morgon, hoppas jag är piggare då.

Dag 2
10:30 Fortfarande hvdvrk men känner mig faktiskt inte så slö idag...
21:00 Var duktig hela dagen men glömde bort experimentet då jag bjöd hem de andra båtdelägarna på möte hemma hos mig vid halv 8-tiden. Kom på mig själv då jag druckit en halv kopp.
End of field tests, over and out!