2008-06-02

Nedtur


Död springare*

Fick idag reda på att USA-resan inte blir av. Jag skulle åkt med Rosa bussarna och de hade ett minimumantal på 23 resenärer för att resan skulle bli av, trots "garantier"* på att resan skulle bli av så visade det sig att 5 pers hoppat av de senaste veckorna.

Major bummer som man säger på engelska.

Inte en av mitt livs gladaste dagar med andra ord. Får leta efter något nytt antar jag. Fast jag hade sett fram emot detta riktigt mycket.

* Inte död på riktigt, den bara poserar framför kameran för att folk ska tycka synd om den eller mata den med sockerbitar.
**Inga riktiga garantier, mer; "Det blir av! Boka nu!!!"

5 Comments:

Blogger bengt said...

Kanske 5 st kommer hoppa på innan?
(!)

23:29  
Blogger Mops said...

Nä, resan är inställd och går inte förrän nästa år igen...

23:37  
Blogger bengt said...

Du kan få semestra hos mig. Jag kan köra runt dig i Forrrrden...

23:51  
Blogger Mops said...

Tack, men fårrrden slår inte riktigt Gränd Canyon, Vegas, Rushmoore, San Francisco och en båttur på Everglades... :)

00:06  
Blogger bengt said...

Oljeön i Ängelsberg och Parken Zoo. Och Minor kan göra grimager.

00:20  

Skicka en kommentar

<< Home